Busponny! :)

Fiddeli är en snäll häst och gör för den största delen alltid vad hon blir tillsagd utan tjafs. Och för det mesta är det faktiskt hon som gör rätt, det är bara vi där uppe som krånglar till det! Det syns direkt på henne när man gör rätt... Men även hon kan ha sina dåliga dagar, då hon inte vill arbeta, inte "orkar". Om man kan slippa undan så varför inte försöka? 
Denna lilla ängel med två djävulsvirvlar i pannan (som de i ödeshög kallade det) märks ibland. Och tidigt i förra veckan var detta en sån dag. Och då får jag ju inte ge mig. Det är bara till och traggla till hon ger upp och inser att jag har mer tålamod än vad hon har. Jag skulle fatta en galopp med henne ett varv, vilket resulterar i att - hon sätter av rakt in i ridhusväggen med huvudet rakt upp i luften så jag inte kan göra någonting! Så det blev typ 40 varv av galopp i slutänden. Men jag vann.
 
Här kan ni se filmen: (syns den inte så tryck här på länken! https://www.youtube.com/watch?v=g5Xovy-lkOM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: