Morgonprommis

 
Första promenaden efter en lång sjukvecka. Faktiskt inte rört mig ur hemmet på hela veckan, det är nästan så man blivit lite tokig och klaustrofobisk... Viruset har äntligen brutit ut och börjar lugna sig. Nu sitter det bara mycket i bihålorna och i halsen, med en lugn arbetsvecka hoppas jag på att bli helt frisk! 

Äntligen fått hem utemöblerna och de ska slipas, betsas och få dynor. Sen ska vi ta bort alla stenar som ligger på tomten och lägga jord för att fylla hål och ojämnheter, lägga gräsfrön och rycka mossa. Ena längan på rabatten ska bort och fixa till den andra med ny jord och blommor, häcken skall klippas, staket och grind ska upp. Så här hemma har vi projekt som räcker och blir över. :) Så får vi hoppas att vi får klart allting till sommaren annars får en del bitar vänta.

Zip har fått utlopp för sin överskottsenergi med mycket spring och hjärngympa. Nu ska jag sätta mig och plugga innan M-li kommer på fika :) 
See ya
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: