livet ler mot mig!



så glad för allt just nu. just keep goin! hästar, vänner, sambo, mina världsbästa päron. de är livet <3
man kan ju bara undra va sommarens bravader kan bjuda på... emelie&emeli, nu är guld värda. kosseträningen var kanon. en lättlastad häst, hjälpsamma flickor som skötte sig själva.. kunde inte be om en bättre backup! :) brian kronborg var en rolig "sun of a gun"
nu håller vi tummarna för att hanna o fiddeli klickar i karlskrona. man får helt enkelt se det så att allting har sin tid, o jag känner att jag är redo för nåt nytt även fast fiddeli lärt mig mkt o har en speciell plats i mitt hjärta.. hanna hoppas vi på, hon verkar reko! om alla bitar faller på plats kanske man får drömpållen, fortsättning följer...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: