Höstrusk

 
 
Usch. Jag hatar när det blir kallt, mörkt och tråkigt... Idag kände jag bara att jag orkade bara inte göra någonting.. I vanliga fall gör jag något med Svarten varje dag, spelar ingen roll om det bara är att ta honom på linan, gå över bommar, borsta lite på honom och ta en promenad, men nu känner jag hur orkeslösheten kommer ifatt en. 
 
Mari och jag bestämde oss för att göra något med killarna tillsammans imorgon. Då får man ju iallafall tummen ur! Romero är ju hans bff, dom två har en liten bromance! Haha, så söta... Pussar på varann innan de ska gå ut i hagen.
 
Idag gick jag ut i hagen med min lilla kaffekopp och hälsade på grabbarna. Ställde mig och visiterade S och så kom Romero uppmanande fram till mig *klappa mig, ta på mig*, till slut tog han min sked till kaffet och gick iväg, slutade med att jag fick springa efter honom när han gick runt med den i munnen.
Som grädde på moset kom han och slickade i min kaffekopp.... Haha, sötbulle. :) 

Vad gör ni när motivationen tryter? 
Kommentarer
Postat av: KS Western & Horsemanship

Duuu, ska jag kanske göra om din bloggdesign lite? Nu när Fiddeli ej är med i bilden och du har sexiga Svarten att ha i headern! Måste bara installera nytt Photoshop först... Då passar jag på att få designen mobil-anpassar också... :)

2014-10-13 @ 01:55:49
URL: http://kshorsemanship.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: