Morgonstund har guld i mun

fy, vad kallt det börjar bli! känns som det snart är dags för termosar... jag hatar kyla & jag hatar att frysa! då har jag valt rätt hobby, va? ;)

möttes av gnäggande killar i stallet som hälsade på mig. ut på en morgonpromenad. S såg väldigt svullen ut i skapet, så det fick bli en promenad på 35 minuter istället... han börjar bli trafikvan, Svarten, bilar och lastbilar med släp som swishar förbi oss bredvid cykelvägen. något nervös idag, det där jäkla halmstrået han hade i munnen hängde med oss hela vägen från stallet o tillbaka efter prommisen xD






Kommentarer
Postat av: KS Western & Horsemanship

Hahahaha, ÅÅÅÅÅH halmstrået i munnen vilken jävla goplutt! <3 Så har Kajsa jämt. Får typ dra ut det själv efter ett tag för att jag stör mig på att det sticker fram. Hur kan hästarna inte själva störa sig på att ha något i munnen hahaha..

2014-09-26 @ 01:10:06
URL: http://kshorsemanship.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: