Tokhektisk vecka.

Svarten blev dålig förra veckan, kastreringen fick komplikationer ändå. Feber, svullet skap och ett snitt alldeles för högt som skavdes mot innerlåret så det var alldeles brunt... Körde ner lillskiten till Slöinge dagen därpå då han hade feber och verkade hängig. Han fick stanna där under två dagars observation och gå på en penecillinkur.
 
Gjorde provet som jag trodde skulle gå kasst då mitt huvud bara snurrade när jag skulle försöka läsa igenom texten inför provet dagen innan... Men satte ett A, så jag är väldigt nöjd. :) 

Flytten gick bra, vi fick köra lite extra på söndagen plus att städa ur kyl och frys. Nu ska vi bara lämna nycklar och hämta en kartong som står i förrådet, ska bli skönt att få allt överstökat... 
 
Om två dagar har jag nästa prov i medicin och har inte kommit någonvart... Nu ska jag öppna pluggböckerna och försöka sluka så mycket det går...

Godnatt och allt det där.
:*

Kommentarer
Postat av: Anitha

Vad duktig du är, hästen frisk och du har fina betyg på proven. PUSS

2014-10-01 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: