20% från Hööks

Nu är våren här och det är alltid kul med lite uppdatering i hästgarderoben. Köper oftast inte mer än vad jag behöver och känner sällan behovet att "vara snygg i stallet" men eftersom Hööks har rea och jag känner för lite nytt och fräscht så kändes det lägligt med lite nya plagg inför den nya säsongen. 
 
Oftast springer jag runt i mina Wrangler-jeans, en tisha, en fleecetröja, jacka eller väst och ordentliga arbetsskor ifrån Granngården. Känner mig som en redig hillbilly, men jag tycker att i stallet ska man inte behöva oroa sig för hur man ser ut eller vara speciellt rädd för att något plagg man tycker om ska bli förstört. Sen älskar jag ju bekvämlighet framför snygghet när jag umgås med mina fyrbenta ;) 
 
MEN. Nu blev det iallafall en beställning som trillade ner i Hööks kundvagn. Och här är inköpen jag inväntar:
 
Snygg jacka ifrån Spooks, hade gärna köpt en svart, men tyvärr fanns den inte i S.
 
Läste under recensionerna att dessa ridbyxor skulle vara sköna. Upp till bevis!
 
En tröja som låg under "toppar".. Vet inte hur de tänkte där... ,men en sådan blev det med!
Ett par vanliga skor. Har haft ett par liknande förut som jag fullkomligt älskade. Lätta att komma i och ur och funkade till alla sorters plagg. Helt fantastiska med andra ord! Hoppas dessa möter mina förväntningar.
 
 
Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Jättesnygg jacka! Tycker annars inte att Spooks brukar ha jättesnygga kläder men den här har de verkligen lyckats med! :d

2016-03-22 @ 21:51:01
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: