Svårt att sova. Klockan är nu 2. Lilleman har hållt mig vaken med sina sparkar. Nu är jag övertrött o vaken... ♡ 


Men ACK så mysigt. ♡

Ikväll har vi gjort i ordning båda garderoberna på övervåningen och båda gästrummen så de ser prydliga ut. Tvätt har tvättats, vikts o åkt in i skåpen. Dammsugits på övervåningen och jag har tömt hela lådan i hallen. Garderoben i prinsessrummet har fått nya lådor och alla sängkläder och handdukar har sorterat och fått sin plats👍 Sylådan har fyllts med allt bröte och inköpen från igår på secondhand har diskats. 

Behövde få avreagera mig lite här hemma idag😂 känner igen mig själv igen! Såhär produktiv har jag inte varit på snart 2 månader😂 men det är faktiskt skönt att jag inte hår på sånt högvarv hela tiden längre. Det funkar inte i längden. 

Nu ska jag försöka sova (igen). 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: