♡ vecka 19

Längtar något så innerligt tills imorgon - Staffan tjatar och längtar också! Imorn är första RUL och förhoppningsvis får vi reda på kön😃 sen är det dags med barnrummet!! ❤
 
Jag spenderade fredagen ute på hästtävlingen HCHS. Morgonen började bra med ranch trail och inte så farligt med regn. Eftermiddagen blev värre. Hade först bara min regnrock och hatt - dyngsur efter en halvtimme. Fick därefter tag i ett paraply men hade då redan blivit blöt och kall. Stod där i två timmar till. Sen hem och tog ett kokhett bad för att försöka få upp värmen igen. Fy. Drog ut till hästarenan med S och snart anslöt en hel del vänner. Kvällen slutade med att jag ledde hem en full och glad Staffis😂
 
Lördagen låg S bakfull större delen av dagen och jag var helt slut - av ingen anledning alls. Men ibland är det skönt att vara preggo. Då vet man iaf att det är det som suger musten ur en emellanåt. Kl 14 kom vi igång och drog hem till pappa för att hämta lite pälsjägarkläder. Där ute blev vi hela kvällen från 17 fram till 23. Hade så galet roligt och min andra hälft fick till och med prova indiandans😂 Å applepie😂 Diggar alla dessa människor som bidrar med sån värme. Därefter åkte vi hem en sväng o bytte om för att åka ut till arenan o kolla läget. Vi träffade våra vänner en sväng o tjatade, men det hände inte så hemskt mycket. Var inte nå vidare roligt så efter typ 20 min drog vi hem igen. Å Staffan sjöng en visa hela vägen hem om mig.... I West Virginia-melodi😂 dog😂
 
Nu har vi iaf lovat att vi ska åka till Joce City, så nu ska vi bara boka hotellrum - å hoppas det finns kvar! ❤
Staffan köpte en trappermössa. Så roligt att han tyckte det var skoj👐 Så länge som han retat mig😂 Hoppas att mina kläder passar i slutet av augusti bara🙈😂
 
Igår låg jag däckad här hemma hela dagen pga dunderförkylning. Frös och huttrade. Å nässpray får man inte ta. Försiktig med alvedonen. Till slut fick jag tillräckligt med energi för att vi skulle ta oss ner till marknadstälten på HCHS. Hem kom jag med sporrar till mig, sporrar till lillen och en skalle som jag ska ha som dekoration i sadelkammaren. ☺
 
I sadelkammaren kommer bli mitt kommande lilla westernplace. 😍❤✌
 
Idag är det jobb vid 16, en sväng till Emelie och fika. Å strax lunch med S på chappen när man är för kass för att laga mat själv👌
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: