Förkylning deluxe👋

SÄ tröttsamt att inte kunna sova pÄ nÀtterna. Undrar om jag ska stÀlla alarm i helgen sÄ jag kan fÄ komma till ro nÄgon timma tidigare iallafall pÄ nÀtterna (om bebis inte misstycker).
 
Mamma har vart pĂ„ mig i snart tvĂ„ veckor om att bestĂ€lla bĂ„de gipsmage, skötvĂ€ska och packa förlossningsvĂ€ska. Bara dĂ€rför har jag dragit ut pĂ„ det😂 
 
IförrgĂ„r fick jag nĂ„got ryck och kollade igenom typ 10 videos av olika personer pĂ„ youtube som packar sin BB-vĂ€ska. Inte nog med att man ska ha tillrĂ€ckligt Ă„t sig sjĂ€lv, man ska ha till den lille som kommer ocksĂ„â€ SĂ„ bra med lite inspiration, dĂ„ kan man iaf fĂ„ ett hum om var man vill börja👍
 
IgĂ„r efter jag tagit en lugn start med ett lĂ„ngt telefonsamtal till Landin ♡ vilket var vĂ€ldigt lĂ€ngesen nu, sĂ„ det var hĂ€rligt att fĂ„ vĂ€dra lite. EfterĂ„t tog jag mig en ansiktsmask och en lĂ„ng dusch! En enkel sminkning och sedan ivĂ€g till VĂ€rnamo. Blev lite shopping till mig sjĂ€lv, framförallt allt till BB, första plagget och allt sĂ„nt dĂ€r. Tre affĂ€rer och jag var helt slut. Fick stanna och lĂ„tsas fönstershoppa dĂ„ sammandragningarna gĂ„r enda ner i benen, de tar tvĂ€rstopp helt enkelt och min fotboll till mage vill inte samarbeta. En tanke for igenom mitt huvud "Staffan kanske fĂ„r komma hit och bogsera hem mig, man vill ju inte fastna pĂ„ torget i VĂ€rnamo hur lĂ€nge som helst" 😂 
 
Tur att jag lyckades ta mig dÀrifrÄn pÄ egen hand. Mötte upp Mel pÄ Cheers och softade dÀr innan mina ben ville samarbeta o köra bil hem igen. 
 
-------------------------------------------------------------------------------
 
Nu Ă€r det spikat! NĂ€sta helg kommer Kristin! Iiih, va roligtâ€đŸ‘đŸ‘
 
Melanie va ute idag, Àrtsoppa och pannkakor till lunch pÄ HC och dÀrefter hÀng i stallet. Fantastiskt höstvÀder. Upp med alla grejer i skÄpen och pyssla. SÄ fint det blir. Skönt o gÄ igenom allt. StÀda och torka ur. KÀnns frÀscht och framförallt sÄ vet man vad man har! 
 
Febern försvann idag men förkylningen Ă€r hemsk. Hoppas man hinner bli frisk till efter helgen iaf❀
 
Ska lĂ€sa lite i bullgruppen och konversera med massa blivande mammor. Mys. Sen sova. Natti👋
 
Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: