Air

Känns som att få luft igen. 😍

Hjärnan har gått på högvarv de senaste. Inser hur känslig jag är för energier. Känslig för andras ups and downs. Har den senaste tiden känt mig sviken. Sviken av människor som jag tycker ska ha handlat annorlunda, jag själv skulle känt eller agerat annorlunda. Det är lätt att vara efterklok! Skulden har jag lagt på mina skyddsänglar. Å därför har jag inte heller tyckt det varit passande att meditera. Har inte rensat mina energier. Det som varit A och O för mig så länge. Det känns som jag tappat en del av det som är jag. Pga en offerkofta. 

Idag. Idag var första gången på länge jag tog av mig min offerkofta. I badet mediterade jag. Inte så länge, men så länge som jag orkade hålla koncentrationen. Hade glömt av vilken ansträngning det var i början. Att man behövde sån fokus. Väl gjort så känner jag mig så lätt! Tömd på en massa skit som inte var mitt att bära. YES! 😁

Det är så sjukt mkt som händer på hemmaplan just nu! Så tacksam! ❤

Vår fina Rasmus växer å växer. Helt underbar liten grabb! Och som jag älskar att vara just hans mamma! ❤❤❤❤
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: