Full dos energi minus sömn

Hur kan det vara så att vi mår bra trots att vi inte sover? idag kröp jag ner under en filt med Zip liggandes i knävecken i soffan och låg bara o myste. vackra lilla hund. han är så lycklig nu. och han ger mig så mycket energi att det är obeskrivligt! 
 
Jag nickade till och sov 30 minuter ca kl 11. vaknade av att jag var hungrig och var kissnödig. jag tog en puff och gick o la mig igen men insåg snart att det går inte att ligga här mkt längre.. det blir till o ta ett bad. varva ner. meditera ger oss så mycket energi, bara vi kan stilla våra tankar. låg nog i badet en timma. Och efter det var det omöjligt att somna.
 
Så istället för sömn så tog jag tag i olösta situationer och relationer som inte är på det klara - vissa saker får vänta och är inte mogna riktigt än - men detta var hög tid att ta tag i. gått alldeles för lång tid redan. Och att vara helt ärlig gentemot både mig själv och personen de gällde gav mig så mycket styrka o energi. jag bad om ursäkt, tog på mig mitt ansvar och bad om förlåtelse. Och i båda fallen var jag orolig att jag skulle få mothugg och en utskällning utan dess like - men universum gav mig bara kärlek och värme. kan ni förstå den häftiga känslan? mänskligheten slutar aldrig att förvåna och överträffa ♡
 
Det finns ett par personer som tagit rum i mitt hjärta och jag känner sådan obeskrivlig kärlek till dem. jag får vara den jag är. Utan krav och utan missförstånd. jag vet att de vågar ställa frågan om det blir tokigt. det ger mig sådan trygghet, glädje och själsro!! ♡
 
Jag är tacksam idag. tacksam för styrkan jag fick. tacksam för inspirationen att fortsätta jobba mot att bli en starkare och bättre person och medmänniska. det behövs på denna planet jorden... värme! ♡
 
Jag har sovit två timmar idag och ska jobba mitt nattpass på 9,5 timma innan mitt huvud får träffa huvudkudden. så skicka gärna lite extra energi inatt fina ni. jag tänker på er. glöm inte att universum ger er det ni kan visualisera. så positiva tankar!! ♡
 
Ha en fin natt alla ♡
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: