God förmiddag, bloggen!

Äntligen bokat tid till frisören. Tur jag fick tid innan vi åker :) Så på torsdag nästa vecka bär det av till Contur och Karin i Anderstorp. Tycker de är galet duktiga plus att de verkligen lyssnar på kunden! Jag är verkligen jättekinkig med vem jag går till.. De flesta missförstår hur man vill ha det eller så klipper de för mycket, oavsett vilket är det väldigt viktigt för mig att känna att jag verkligen litar på min frisör. Och Karin är verkligen lyhörd!

Har nu under de senaste två månaderna velat fram och tillbaka med vad jag vill göra och hur jag vill ha det! Vill jag ha det kort och i samma stil som innan med samma färg osv med mer volym eller vill låta mitt hår fortsätta växa? Imorse klarnade det och kom verkligen fram till vilket som blir bäst!
 
Har bestämt mig för att låta det fortsätta växa. Har ändå låtit det växa de senaste 8 månaderna, så då kan jag lika gärna vänta ett tag till innan jag låter någon ta några större klipp i mitt hår. Det tar ju sån tid för mitt hår att växa och bli långt ;) 
 
Och till färg blir det detta:
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: