Heldag på jobbet

Hade en skitrolig dag på jobbet igår. Under eftermiddagen drog jag, Staffan och Sten till Jönköping, Kinnarps Arena och kollade på hockey. HV mot Malmö - och malmö fick pisk! 5-1, riktigt roligt! Sten och Staffan skrattade när jag flög upp när HV gjorde mål.. Ja, jag har nog aldrig trott att jag skulle heja på något annat än Sthlms-lag. Men, Hammarby fotboll är mer min grej, så då kan jag väl ge mig i hockeyn till HV tänker jag hehe ;)
 
Imorgon bär det av till Malmö, en runda på Emporia innan bortamatchen för HV. Staffan ville väääääldigt gärna se Sveriges största arena ;)
 
Idag är röksuget överjävligt. Fyfan. Men den luriga boven ska fasiken inte få överlista mig. Det sitter ju egentligen bara psykiskt! Och varför.... Och VEM vill ha: cancer, rynkor, lukta askfat i munnen och om kläderna, se gammal ut, rökhosta, dåligt immunförsvar, få torrt o tråkigt hår och typ ett hårstrå på huvudet när man blir gammal, få fula rynkor runt läpparna?!?! Svar: INGEN. PLUS att vi lägger galet mycket pengar på detta PER ÅR!!! Helt sinnessjukt. Å röker jag nu har jag bara jäkligt dålig karaktär, för det GÅR att sluta och JAG BEHÖVER INTE cigaretter. Det sitter ju bara mentalt. Men fy i helvete vad det suger idag!!
 
Over and out
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: