13 (12+1)

Dagen har varit väldigt fin. En mysig frukost och en lugn start på dagen. De senaste två hektiska dagarna känns i kroppen och jag känner att jag lätt blir trött eller behöver vila mellan varven. Idag var jag riktigt svullen! 


Efter pappas morgonbesök drog vi mot Växjö o babyproffsen men i vanlig ordning vad gäller oss - noll koll😂 kommer till affären och det stängde för en timme sen. Så det blev till Ikea istället o nu håller vi på o fixa alla projekt i huset som ska färdigställas😂

Magen har värkt idag och när vi fikade på Ikea höll jag på o somna i soffan. Och ståendes i affären för delen.... hihi

Väl hemma helt slut och utmattad. Man är riktigt känslig nu. Tårarna kommer lätt, likaså skratt. 

Men... Vad gör det när man bär på ett lyckorus 24 timmar om dygnet ❤

Nu hoppas vi Sverige tar hem VMguldet!❤👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: