CM och nallemys.

Ligger här i sängen med en nalle på axeln. Tanken är att nallen ska dofta mamma och pappa. ♡
Har verkligen sovit gott natten före. Enda till kl 10 *yeeeey* :D lär inte bli många sånna nätter till, så håller ut. 
 
Idag har jag känt mig lite dassig, tror jag blivit smittad. Blivit helt orkeslös, mer än vanligt😂 (foglossningen tänker jag på), helt slut. Fattar inte riktigt hur jag ska härda ut de sista 47 dagarna, men får vackert gilla läget. Iaf känns det så idag. 
 
Bebis sparkar och lever rövare. Märks att det börjar bli ont om plats och att han är stor nu. Rummet är klart. Nu är det bara en föräldrakurs kvar.
 
Stallet är snart klart. Vattenledningarna dras i början av november, men än så länge klarar vi oss på grovslangen i sadelkammaren. Det är bara lite dumt o diska😂
Annars ska det bara schaktas i ordning utanför och höhäcken flyttas. 
Så detta borde vara klart långt innan lillen kommer♡ 
 
Älskar oktober. Så vackert när färgerna skiftar och hästarna mumsar förnöjt i höet. Svarten är så annorlunda och otroligt lugn mot mig nu. Han måste känna att lilleman snart kommer. Häromdagen stod vi ute i solskenet när jag plockade av honom täcket och han lutade försiktigt mulen mot magen och stod så längre, länge. 
Kliade honom i pannan och han njöt.. så fantastiskt mysigt och ofattbart att det var min häst som inte buffade eller naggade. 
 
Nu ska jag göra ett försök att sova ♡
Natti
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: