Kräftskiva

I lördags hade vi kräftskiva. Självklart fick jag inte äta några kräftor eller räkor, men Nok och Affe som hade ordnat så vi fick ha trevligt ihop hade fixat annat till både mig och Totto. Det var så himla mysigt och familjärt! Signe testade för första gången kräftor och i vanlig ordning blev det en riktigt mysig stund med fam. Strömberg. Totto, Jim och pappa förgyllde också kvällen. På kvällen fick jag en sådan eloge av Affe att han fick tårarna att börja rinna. Det är inte ofta jag blir rörd, men det var den sista personen på planeten jag väntade mig som skulle yppa så fina ord till mig. Att han tyckte att jag var en värdig svärdotter och att han inte längre var orolig för Staffan... Jag vet inte i vilken ände jag ska börja visa hur tacksam jag är för de orden... men det är jag <3 

Snälla fina Affe. <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: