Hockey

Igår var vi på hockey :) jag, staffan, totto och affe :)
När vi ska parkera innan matchen säger parkeringsvakten
"ja, vi ska fylla på längst bort först. runt husknuten där!" och affe
"nej, där vill inte jag stå. jag vill stå DÄR!"
- ja men vi fyller på runt husknuten först!
- det får ni göra med andra bilar! jag ställer mig här!
- ja, ja, ja...
hahaha.. envishet kommer man långt med. 
 
väldigt spännande match de då hela tiden låg jämnt.. ett tag stod det 1-0 till HV, men med bara 36 sekunder kvar kvitterade Frölunda. Jag och Staffan skrattade åt några killar som hade klivit ut från sina platser och gått mot utgången när det var två minuter kvar.. Men när Frölunda gjorde mål kom de generat tillbaka. Och såklart Staffans "jassåååååå?!" så högt så de hörde hahahah. Vi satt spända hela bunten.. I förlängningen tog HV hem det. Skönt! Då har man en glader man att ta hem hahaha. 
 
Väl hemma slocknade vi bums. Nook hade passat Zip under tiden vi åkte på matchen, så gullig! Idag är man sengångare. Men längtar ut till pålle! :) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: