Hej november

 
Vart lite smått chockad nu när jag loggade in på datorn. Jag har insett att jag älskar hösten och kylan, visst jag har lätt att bli deppig pga mörkret, men människor som jag förr hängde mycket med, fick mig att tycka om mörkret... Att även det var något positivt. Å nu när man är gravid och tycker allt är för varmt så är hösten och vinterns intåg helt fantastiskt. Så nu när jag loggade in på datorn... Såg jag att min andra hälft hade bytt bakgrundsbild - till "hej november", tänk att en sån liten sak kan göra en så glad. Hihi. <3 
 
Tänka sig att man kan sakna några människor så mycket. 
 
Kristin kommer i helgen <3 Iiiiih, vad jag längtar... <3 <3 <3 
 
Det regnar utanför. Hästarna mumsar i sin höhäck. Ska hoppa in i duschen snabbt så fort jag är klar med detta inlägg, Melanie kommer och vi ska idag verka hästarna. Eller Melanie ska väl kanske slänga på nya skor och Svarten ska verkas. 
 
Schakten dök upp imorse, vilket betyder, *datatadadaaaah!* att det därefter är klart för hästarna :) Så skönt!! Vi fick upp en klädhängare i sadelkammaren igår som jag hade i min gamla lägenhet, vart helt perfekt. Inte för stor eller för liten. Pappa har nu vaknat och inser också att det blir ju jättefint! Nähä.. You dont say? ;) 

Nu så fixar schakten för gödselstacken bakom och så att det inte lutar så hemskt framför och på sidorna. Plus att man kommer kunna köra ner med traktor bakom nu. Även att parkera bättre där nere. Markarbetet kommer sätta sig fint nu när det blir käle i marken. 
 
Vi får se om vi får upp det sista hönsnätet eller idag eller om det bara blir till och fixa med pållarna. Känner att bebismagen är öm och jag är nog lite febrig. Kanske bäst att hålla sig lugn. :) 

Undra om vi får en novemberbebis eller en decemberbebis... Återstår att se. <3 
Kommentarer
Postat av: lars

Lycka till med November eller Decemberbarnet. Min son född 26 December för 33 år sedan, hehe

2017-11-01 @ 14:33:26
URL: http://nykterfyllekaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: