En vacker höstdag

Nu börjar perioden man älskar att vara ute. Tempen är perfekt, naturen skiftar i alla möjliga vackra färger, hästarna trivs. Nu önskar man att man kunde ta många promenader och vara ute mycket. Blir inte mycket sådant nu när kroppen inte tillåter det. Men försöker njuta av vyn inifrån iaf. 
 
Lyssnar på lite gammal, älskad country och sjunger med vovvar och katter i knäet. Man gör sitt bästa av att njuta av dagarna som går. <3  
 
Mamma är här och bistår med lite städning och fix i lillemans rum. Eftersom jag vaknar så tokiga tider, typ 03.30 på morgonen så sov jag inatt tillsammans med mor i Bastun. Å första natten på länge jag sov en hel natt. Fram till kl var kvart över tio idag. Skönt. Å magen och lillaman växer så de knakar. Är helt öm och värken i fogarna tilltar. Men humöret är iaf på topp idag!
 
Idag monteras det sista på höhäcken och BMW:n fotograferas för försäljning. Älskar min lilla pärla, men med den kommande livsstilen passar den inte längre in. Blir till att byta ut. 

Imorgon kommer systeryster och Vendy <3 Längtar. <3 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: