Beställningen från Hööks har kommit!

Nedan kommer en bildbomb från min order! Jag fick ett sms om att paketet hade kommit vid 12 när jag och pappa var på väg till Skillingaryd, det fullkomligt kliade i fingrarna av nyfikenhet! Så fort jag hade kört hem pappa åkte jag till Eivinds allbutik för att hämta ut mitt paket. Väl hemma kunde jag inte hejda mig och det första jag gjorde att öppna paketet och prova alla plagg.
 
Såhär blev det:
Jag måste säga att jag fullkomligt ÄLSKAR ridbyxorna, det var över mina förväntningar! De hade smådetaljer på fickorna på rumpan och vid låren, sånt band man kan fästa under ridskon så de inte glider upp. Satt som en smäck, inte för låga eller för höga i midjan. Stretchiga. Känns som att gå runt i ett par tights. Love it.
 
Jackan, som sagt, hade hellre haft en svart, men eftersom den inte fanns i S så blev det en grön (ser brun ut på bild). Jackan var väldigt praktiskt, varm och skön. Diggar att det finns en innerjacka och luva. Dock funderar jag på att skicka tillbaka den för att köpa en svart i en storlek större istället... Innerjackan klämmer liksom åt lite i halsen när jag stänger den helt. Får nästan lite klaustrofobi haha. Jag ska be min far om smakråd så fort han kommer hem, men jag har nästan bestämt mig för det.
 
Tröjan, eller "toppen" som hööks vill kalla den, var helt ok. Varken något mer eller mindre. Skön och härligt tyg.
 
Skorna, var lite skateaktiga, brukar ha lite svårt för det, men tyckte dessa var helt ok. Kändes som de var rätt rejäla men ändå smidiga att komma i. Härligt att det var lite färg i dom! 
 
Ni får ursäkta magbilder samt min otroligt rena spegel ;)
 
 










Kommentarer
Postat av: Hööks

Snyggt! Kul att du är nöjd :)

2016-03-24 @ 13:04:41
URL: http://www.hooks.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: