• • •

Så tacksam för mannen i mitt liv. Folk tror inte att jag är så djup eller läser in i saker o ting - men det gör jag. Staffan tror mig fortfarande inte😂 han tror de beror på umgänge. Men jag tror jag är tyst när jag inte känner mig inspirerad! 


..Har alltid varit lite annorlunda. Backar om jag känner mig i vägen eller om jag känner att jag inte duger. Men människor som jag släpper in... har jag en stor svårighet att släppa. 

Ibland kan jag undra om det är en bra egenskap eller en dålig. Har helt enkelt kommit fram till att den är rätt så ärlig. Och den finns där.

Man ska alltid lära sig något nytt hehe!även om det bara är hur man själv fungerar. 

Embrace the mess that you are ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: