Fart och fläng

 
Idag är sista nattpasset innan semester. Kroppen skriker efter sömn då jag inte kunde sova när två överlyckliga män skuttade och tjoade på nedervåningen då HV tog täten i hockeyn. Härligt då är gubben glad :) 

Nu känner jag i hela mig att vi båda bara behöver bort ett tag.
 
Efter lunchen med lilla familia så flängde jag och pappa iväg efter kattmat, fästingmedel till katter, hästmat, ballerinaskor osv.. Var helt färdig när vi kom hem av all stress..
 
Lagom tills jag landade i soffan plingade snickarn på dörren! Roligt att äntligen få ett ansikte på den man hört så mycket om på senaste tiden.. (Bara positivt ska jag väl tillägga då hihi). Jättetrevlig på alla sätt o vis!! Mittemellan alla papper som flög i vardagsrummet på ritningar av vatten och el så påpekade Lucas att jag hade gjort "den hittills bästa ritningen han sett i Sverige" :D 

Hahaha.. Jag fick mig ett gott skratt och leendet spred sig i ansiktet. Någorlunda bra måste den iaf va efter lagt mer eller mindre 21 timmar på den... ;) Nu hoppas vi bara att jag inte glömt nåt. :) 
 
Ut till pållarna en sväng. Dom är så härliga dom små liven. Imorgon är det sista arbetsdagen på gården. På lördag ska jag bara ägna min tid till hästarna och packa... Mys <3 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: