Godmorgon

Det var roligt att få komma tillbaka till jobbet igen! Och lika roligt när man är saknad. Blev en riktigt lång chilldag då vi bara satt och pratade om livet och saker o ting fram o tillbaka. Bra start på veckan. Dagen gick fort och fick till min överraskning sms från pappa som hade vart omtänksam och tagit stallet åt mig :) 


Pratade en sväng med mamma när jag kom hem och började rita på denna ligghall. Om mindre än två veckor åker vi och avbockningslistan är lååång. Något måste bli färdigt!! Så, ligghall o hagar är prio. Blev helt klar med ritningen igår, det ska tilläggas att det är ritning nr 2 då vi har valt att spegla ritningen ifall de byter plats på ligghallen. Det enda som fattas är takhöjd om jag inte missat något annat... Den ska kontrolleras och sedan kan vi ge den till snickaren. Åh!! Sån lättnad!!

Har drömt konstiga drömmar inatt om att jag o Staffan skulle gifta oss. Men lagom till bröllopet skulle bli av hade jag fel klänning på mig😂 Dessa drömmar. Drömmer mer än jag någonsin gjort på länge!

Vaknade även med röksug men vet att det är kroppen som spelar mig ett spratt. 

Nu kommer Tigern upp i sängen. Ska mysa lite med henne innan jag kastar mig in i duschen. Nä... såklart bortskämd av Zip😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: