Inre lugn

Fick kommentaren idag på jobbet "du ser så utvilad ut. De lyser om hela dej".

Exakt så känner jag mig! Sen hästarna kommit till Bäckaskog är det som att jag äntligen fått inre frid. Jag kan själv påverka hästarnas levnadssätt fullständigt och ha det på mitt sätt.. att se Svarten så harmonisk gör mitt hjärta gott. Staffan trivs lika bra med hästarna hemma, han har sina pratstunder med pållarna på mornarna och upplever också mysfaktorn. 


Alla prylar är på plats i garaget. Varit flitig med skruvdragaren idag. Stolar har hamnat framför garaget så man kan mysa i solen med utsikt över hästarna i sommar. Det har varit en produktiv dag.

Lunch på HC med min andra hälft och jobb sedan 13.30 till och med 21.30.

Imorgon ska jag åka o köpa hönät på Hööks, köpa nya shorts o ballerinaskor innan avresan och växla pengar. Någonstans mellan nästa möte så ska jag hinna sova innan nattpasset (sista passet innan semester!!!) 

Å på fredag blir de nästa hagbygge😄
Älskar när det är full fart... diggar att jag och S samarbetar så bra som vi gör. Vi vet att så länge vi hjälps åt - löser sig allt. Det gör mig trygg. Underbara man.

Ha en fin dag alla 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: