2016 - året då allt vände

2016 var ett omtumlande men härligt år. Lämnade en lång relation som jag ansåg inte gav mig något längre. Träffade gamla goda vänner som inspirerade mig. De gör dem varje gång vi ses - både själsligt, musikaliskt och med hästlivet. Fann nya trappervänner och det bjöd på nya minnen, skratt och historier jag aldrig kommer glömma. Det blev en del rendevouz under sommaren och sensommaren och det måste jag säga gav mig otroligt mycket positiv energi.
Zip har varit produktiv i år, hehehe. Totalt har han fått nio friska supersöta valpar. De två sista kom lite oväntat, men de har skänkt lika mycket glädje för det! <3 Sommaren för pållen blev bete hos Elina i Kävsjö. Såååå som Svarten trivdes! Underbart o se. <3
Fick ett par nya vänner som kom mig in på djupet, det kändes som familjen jag aldrig fick. Vi gav varann mycket kärlek, förståelse och värme. Det kändes äkta. På alla sätt. Harmoni och ett inre lugn jag sällan känt. Man kände sig aldrig ensam. Tacksam över jag träffat dessa människor och de har lärt mig så otroligt mycket.
Fick en lillasyster och bästa vän. Älskar denna tjej så otroligt mycket. Jag förstår henne på alla sätt, hon är så lik mig på så många sätt. Sedan kompletterar vi varann på andra sättt. Riktigt go tjej som aldrig kommer lämna hjärtat. Underbara du!
Träffade min stora kärlek - Staffan. Han ger mig allt jag någonsin drömt om att en man ska ha, det känns som att jag lever i en dröm. Han förstår mig på ett sätt jag aldrig skulle tro min framtida partner någonsin skulle kunna förstå mig och det ger mig så mycket energi. Lättsamheten i vår relation slutar aldrig förvåna mig. Så tacksam. <3
 
Här kommer bildbomb från året - det som har varit, har varit och det kommer jag alltid vara tacksam över. <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: