Kvalitetstid med pappor ♡

Första dagen jag vart på benen sedan i tisdags kväll. Dunderförkylningen från helvetet fick jag efter HCHS som brev på posten. Nog inte jättebra att bli sönderblåst o kall när man är preggo. Nåväl, förhoppningsvis är man frisk tills jobbpasset på lördag. Åtminstone till Stockholmsresan på måndag!! ♡


Känner redan att jag kommer längta ihjäl mig efter S, hästar, hundar, katter, familjen och gården. Tur att det inte är längre än tills på torsdag ❤

Många i bullgruppen på FB verka tycka det är tufft att vara gravida. För mig är det mest påfrestande att hormonerna påverkar en så mycket. Kan prata om en person som gör en varm i hjärtat och på två sekunder har man tårar i ögonen. Annars älskar jag min lilla bula. ♡
Trivs med mina extrakilon haha.. ♡

Idag blev det en obligatorisk torsdagsfika med Affe, Alec och Nok ♡ härlig dag! Varmt blev det. 

Pappa och jag åkte till Gnosjö hjälper och han hittade riktigt fina möbler som faktiskt skulle passa hemma hos honom riktigt bra! ♡ 

Jag hittade lite småsaker som jag o S kan ha med oss när vi åker på Rendezvous. Pappa hittade en gungstol som jag var på väg att gå förbi när jag tittade på andra gamla fina möbler ♡
Nytt och fräscht är alltid fint, men det är en viss charm i gamla möbler, det blir mer levande på något vis.. ♡

Försökte få tag i S ifall jag skulle slå till men eftersom han aldrig svarade struntade jag i det. Precis på väg ut ur Gnosjö ringer han upp "men köpte du den inte??? Åk dit och köp den!" 
Kom inspringandes när de hade stängt tio minuter innan. Snälla som de var lät de mig köpa gungstolen.. åh ♡ en fin gammal gungstol ♡ kommer passa perfekt hemma hos oss. ♡

På lördag hämtar vi och kör hem alla saker😍👐

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: