Gravidtrötthet

Så fruktansvärt trött idag. Likaså igår. Nu är det sista jobbpasset innan jag går över på min nattvecka! Ska bli skönt med ett par dagars vila då jag är fullständigt urlakad.
 
Igår när jag kom hem blev det tio minuters vila, en kopp kaffe hos Nok, sen började jag och pappa på med nästa sommarhage. Sommarhagarna blir konstruerade som vinterhagarna ska bli. Med handtag emellan för att undvika lera när marken blir tungt belastad för att hela tiden kunna rotera dem. Hagen blev klar och lät killarna gå över med en gång. Svarten skyggade undan ett par gånger, men till slut gick han tveksamt över bron med Junior tätt efter sig.
 
Ingrid kom över och vi kollade på alla senaste bebisinköp. <3 Anser ändå att jag vill inte att allt fokus ska vara på Bulan (vill inte bli nån mamazilla), men det blir desto mer påtagligt för varje dag som går då tröttheten nu är påtaglig samt kläderna börjar bli ett stort problem. Allt gör ont och träningsutstyrsel till jobbet har börjat bli ett måste. Måste åka och shoppa snart så man får se mer normal ut xD
 
Igår satt vi och kollade på gravida kvinnors magar och S fick mig att inse att jag börjar faktiskt se sådär tjock ut som alla andra tjejer xD Herregud haha.. Vilken oklar självuppfattning man har!
 
Sitter och kikar på barnrummet och vill bara börja inreda. Det ska bli så kuuuuul med alla detaljer! Blått eller rosa? Det är frågan! Är lite inne på grönt om det är en pojk också men kan också bli en tråkig färg. Vill göra det mjukt å glatt ändå på något vis. Bara en månad kvar tills dess.
 
På kvällen smet vi över till Affe och Nok och åt grillat. De drack ett par öl och det var riktigt trevligt. <3
Vi hörde något som dundrade till i backen, jag och Staffan reste oss upp och gick mot fönstret - hästarna körde sig ett glädjerus genom hagen. Svarten hade en riktig uppvisning! Jag sa det.. han är ju som matte, understimulerad och adhd ;)
 
Imorse låg de utslagna båda två. Lyckliga o goa. Älskade djur. <3
Kommentarer
Postat av: Kristin Schyllner

Låter så himla mysigt allihopa! Älskar att läsa din blogg. <3 Jag har smygläst lite förut men nu på senaste har jag blivit beroende, särskilt efter en liten uppfräschning av designen så allt kändes ännu mer som DU! Puss på dig min kära. <3

2017-06-04 @ 18:04:06
URL: http://kshorsemanship.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: