Laddar upp

Tänkte mig att jag skulle sovit ut idag, men vaknade givetvis 7.30. Inte optimalt när man är preggo, behöver sömn och ska jobba vaket nattpass med nya vikarier som ska gå bredvid och lära sig.


Haft en lugn innedag då kroppen krävt det. Har haft ont. Första dagen jag knappt kunnat gå. Vad jag förstår har jag foglossning enligt dem jag rådfrågat.. Å molvärk. 

Så vila har jag fått. Men ingen sömn. Kroppen kommer inte till ro.

Staffis å jag firar 6 månader idag. Helt fantastiskt! Vad skulle jag göra utan denna underbara man? ♡ 

Jag skulle vara olycklig det är en sak som är säker. Han är min bättre hälft, min familj, min bästa vän, den jag delar allt med. Lycka är att få vara två. ♡

Pappa var här i förmiddags då vi har återinfört våra systunder. Känns så himla bra. Pappa hjälpte mig med att visa hur jag skulle klippa ut mönstret på min capote och därefter har han instruerat hur man syr den. Jätteroligt har det varit! Men den har också legat nu i närmre 7 månader i en garderob - ofärdig - å skräpat. Så jag tog hem den. Började fålla alla kanter. Sy på luvan. Så nu är det nästan klart. Bältet ska klippas ut och sådär, men det är inte jättemycket kvar. Längtar sååå till trappercamp! Till goda nära vänner som man kan få vara helt öppen om allt med ♡ å Staffan ska med en natt iaf. ♡

Nu ska jag masa mig in i duschen innan det är dags för att åka till jobbet. Lite mat ska jag nog få i mig innan jag åker också. 

Varning för lättklädda bilder nu framöver pga magfoton 😂 tål man det inte - dont read😏👋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: