Sista jobbnatten

Inatt är sista nattpasset på jobbet för denna veckan. Ligger på ett extremt minuskonto vad gäller sömnen sedan i torsdags, vilket gör att jag längtar än mer tills imorgon när APT är över så man bara kan åka hem, slappa och ta igen sig. ♡

10 timmar per natt har blivit rutin nu, men att jobba natt samtidigt som kroppen ens vägrar ställa om är lika med pannkaka. Ingen sömn i torsdags, 3 timmar i fredags, 5 i lördags och 5 till idag. Så tisdag till onsdag kommer bli en tidig kväll om jag känner mig själv väl😂

Tur vi både har rester så vi slipper laga mat å gjort större delen av tvätten så vi bara kan vara 💕

I lördags ringde Tessan i samma veva som jag vaknat till efter nattpasset å frågade om vi ville ses en sväng. Blev lite fika hos oss med hela familjen innan vi åkte ut till HC och gjorde dagen för Signe. Allt vi hann med var barnbyn å det räckte gott o väl för Signe. Roligt hade lilltösen😄💕

Blev spontangrillning då jag o S kom på att vi har grillat så det räcker till alla. Vi alla förberedde tillsammans i köket, så mysigt! Å sån härlig stämning å värme dagen bjöd på💕 Alla batterier laddades upp fullt. Pappa kom förbi efter jobbet han med. 😄

I söndags blev det en tripp till ullared för att få ordning på mer i huset innan den lilla/e gör entré. Å passar på med sånna tråkigheter innan vi sett kön å ska börja med barnrummet😊 därefter bingolotto med pappa o s💕 jag vann 100 kr😂 rena vinsten efter 3 helgen i rad med förlust😂

Efter söndagens nattpass åkte jag o S med Zip till veterinären för tandsten som började bli värre trots tandborstning. När jag vaknade kom två killar hem. En liten som hade ont efter de dragit 5 tänder fram o sytt😣 Stackars Zippen❤
Nu är han iaf frisk i munnen å så fort han läkt kan vi fortsätta hålla efter å hoppas det stannar där❤ Typiskt småhundsproblem säger de. Hu.

Upp med hissgardiner i köket. Å upp med nya dekorationer i köket. Känns väldigt ombonat hemma nu❤ myyyyys❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: