-

Skönt att komma hem till en gård där allt stod i full blom.. När vi kom hem i måndags natt kvittrade fåglarna så högt. Nästan så de önskade oss välkomna. Det är skönt o vara hemma igen. Med nyladdade batterier, med nystart. Zip ser ut som en nallebjörn.. dvs han är i stort behov av en klippning. För övrigt vad gäller hästarna är de så harmoniska. Å Svarten är ju så vacker när sommarpälsen tittar fram... :) 

Chappen öppnar om mindre än två veckor. Så nu är det ingen rast eller ro i Bäckaskog!

Igår var mitt andra jobbpass då jag jobbade eftermiddag - då har jag och min andra hälft ätit lunch ihop på chappen sedan vi kom hem - men annars har jag jobbat mina 5,5 timme. Så roligt! Då säger S och kramar om mig "Vi träffas ju ALDRIG längre"... Hahaha. Så söt. Vad har det gått? 2 arbetsdagar? 

Jag sa det, vi måste vara rätt konstiga som saknar varandra efter bara 8,5 timme? För vi sågs ju precis innan. Staffan skrattade också åt vad larviga vi är. Men så är det väl när man trivs och älskar någon. <3
 
Gården känns så fridfull och det märks att alla djur trivs. Allt är så harmoniskt. Längtar tills ligghallen kommer upp... Ska bli riktigt intressant och roligt att hålla på o pilla. Staffan är glad om han får tillbaka sitt garage i ursprungligt skick.. hihi. "nu luktar det bara massa häst"

Funderar på att lösenordsskydda bloggen så man kan skriva mer fritt nu framöver. Mycket skall det hända <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: