Sömn är överskattat

 
Video: Little May - Boardwalks 
 
Att bli varse om att man kommer sova mindre märks ju som sagt redan nu. Kroppen ställer sig in på att det snart blir en omställning. Om inte sammandragningarna lugnar sig får jag ringa förlossningen, börjar bli lite orolig när man knappt klarar av att gå och handla. Igår fick jag sånna extremt onda sammandragningar när vi var på ICA att jag var tvungen att ta tag i en hylla i mataffären. Å kramp över bebismagen, men det släppte sedan så var säkert ingen fara. Men tji fick jag så fort vi kom hem drog foglossningen igång på allvar, så maten fick slinka ner snabbt, innan man fick halta sig till badet. En halvtimma utan smärta sedan hela natten vaken pga extrem värk. Somnade kl 7 imorse när S gick till jobbet och vaknade när ett postbud kom och ringde på dörren kl 10. Hade så ont så kom dock inte upp ur sängen alls. Bäckenet och benen hade låst sig fullständigt. Som tur var hade Affe tagit mitt paket, förmodligen min värmedyna för ryggen som äntligen kommit! Nu försöker man bara hålla ögonen på målet. Inte långt kvar nu! <3 Tur man får nåt så fint för smärtan sedan <3 
 
Stanna du där inne fyra veckor till, sen får du gärna komma ut lilleman <3 
Mamma och pappa längtar efter dig <3 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: