ALL THAT-CLINIC

LYCKA LYCKA LYCKAAAAAAAA!!!!
 
Ni vet när det är sån där sprudlande glädje, som spritter i hela kroppen och man vill skrika ut i hela världen vad lycklig man är!?!! lycklig är jag just nu!!
 
Har tagit ett stort steg i rätt riktning för mig och Gangster. Den mitten av april drar vi iväg på 3 dagars-clinic för Jenny Kullgren med Ranchästar. Det som ingår i clinicen:
  • Michaela som är leg. hästmassör kollar igenom hästen
  • Jenny har 1 ridlektion/dag samt föreläsning
  • Håkan från All That Western.com kollar över hur din sadel ligger på hästen samt att han kommer ha föreläsning om bett och bosal.
  • Även föreläsning om hästens hovar
Känns som att min hjärna kommer vara fullproppad med information och kunskap efter den helgen! Så härligt att ÄNTLIGEN vara på väg! Bara processen gör mig lycklig! <3 <3 <3333
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: