P u s s e l

Stressen kring att få livet att gå ihop på senaste har varit tufft. Jag vill så mycket! Dock så är det en balansgång att gå när man vill ha livet på ett speciellt sätt, man vill gärna räcka till på alla sätt.
 
Man ska räcka till för ens partner, barn, arbete, sociala livet, träning och någonstans där ska man hinna med sig själv.... Och konstigt nog hinner jag med att ödsla energi på människor som egentligen inte ens har intresse i att lägga det tillbaka på mig. Jag ifrågasätter varför jag fortsätter jaga, varför jag fortsätter att söka denna persons bekräftelse? Det är ingen energi jag måste ha för att klara mig för det gör jag gott och väl på egen hand. Det är inte heller någon som prioriterar mig tillbaka. Bara de enklaste saker är så svårt. Jag är många gånger alldeles för snäll mot människor jag bryr mig om, men jag tänker att jag ska vara snällare mot mig själv i fortsättningen. Att inte vara så naiv. Att inte ta livet så hårt. Att låta saker gå. Framförallt skratta mer.
 
Ta hand om dig själv i första hand. Det är du själv som du ska leva med i resten av livet. Omtanke behöver vi ge varandra, i så stor mängd vi bara klarar av att ge. Jag tror att vi kommer långt på förståelse. Det finns alltför många som dömer oss, kärlek är alltid svaret. <3
Var en god människa och glöm aldrig bort att se din egen del, att fortsätta jobba på dig själv är ett evighetsjobb...
 
Missförstå mig rätt. Jag är väldigt lycklig och tacksam till tusen för allt jag har.
Jag har en fin man som jag har en god relation med. Vi har precis som alla andra, plus och minus båda två. Vi krockar ibland vilket händer ibland, men jag älskar honom mer än vad jag någonsin kunnat tro. Vi är varandras motsatser i mångt och mycket, vilket gör att vi får otroligt mycket redskap av varann. Love you <3
 
Jag har världens finaste lilla son! Han är helt underbar och ger så mycket kärlek varje, varje dag. Du är så mycket kärlek i en sån liten kropp. Tack för att jag får vara din mamma. Älskar dig lilleman <3
 
Har fantastiska människor runt mig, både familj och vänner. Har mina två hästar som jag älskar så mycket... Det är egentligen inte något som fattas mig. Man vill väl som alltid i livet - framåt. Man älskar att utvecklas. Och vill gärna ha en klan med vänner runt sig att älska! Men jag börjar inse mer och mer, kvalitet före kvantitet. Vet inte hur många gånger livet ska behöva lära mig det om och om igen.

Har planer på självutveckling. Det ska bli helt fantastiskt att få utmana sig själv och utveckla livet och det håll jag vill! <3
 
Kram på er grubblare där ute.
/Kram EM
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: